Масова индивидуализация на услугата - основа на успешен маркетинг на взаимовръзките в сферата на услугите и туризма
Автор: Доц. д-р Лина Анастасова (Бургаски свободен университет)
Ключови думи: туристически фирми, туристически услуги, конкурентноспособност, индивидуализация на услугите.
Смисълът да се предлагат индивидуализирани услуги е да се постигне допълнителна печалба чрез възможността да се поставят по-високи цени извлечени от повишената стойност на решението, удовлетворяващо общите и специфични потребности на потребителите, което неминуемо води и до по-добри икономически резултати. Конкурентоспособността на туристическите фирми по време на рецесия и криза ще бъде много по-висока, ако извършват индивидуализация на услугите си. Това ще им помогне да повишат удовлетвореността на клиентите си, което е първото условие по пътя на изграждане на лоялност към марката.