БРАНДИНГ НА РАБОТОДАТЕЛЯ- КОНЦЕПТУАЛНА ОСНОВА И ПРИЛОЖЕНИЕ В БЪЛГАРСКAТA БИЗНЕС ПРАКТИКA
Автор: Лина Анастасова (Бургаски свободен университет)
Ключови думи: работодателски бранд, външен работодателски брандинг, контент и видео маркетинг
Настоящата статия засяга тема, която е от изключителна важност в днешния силно конкурентен пазар, където за компаниите е жизнено важно да имат силен работодателски бранд, който може да привлече талантливи хора за различните позиции. Целите, които се поставя авторът са: дефиниране на понятието „работодателски брандинг“ от гледна точка на неговите компоненти- вътрешен и външен брандинг, формулиране на група от показатели, по които да се прави проучване и анализ на външния брандинг на фирмите, както и представяне на някои методически насоки при провеждане на такива проучвания. Втората част на статията съдържа преглед на няколко отлични примери за работодателски брандинг и са изведени изводи и насоки за успешното му прилагане от компаниите на българския пазар.